Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 109 760 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

Możliwości gry The Sims2

poniedziałek, 04 stycznia 2010 9:28

Co zrobić, aby Sim (facet) zaszedł w ciążę i urodził KOSMITĘ?

Sposób jest bardzo prosty:

 Należy nabyć (w trybie kupowania) najdroższy teleskop i postawić go  najlepiej na pierwszym piętrze. Po zmierzchu (19.00-7.00) kliknąć na teleskop i kazać naszemu Simowi (koniecznie płci męskiej) patrzeć w gwiazdy. Po kilku godzinach (Simowych) przyleci statek kosmiczny i zabierze naszego Simsa. Za jekieś trzy godziny, nasz Sim wyląduje na ulicy w CIĄŻY!!! Po 3 dniach urodzi nam małego kosmitę! 

J.$ xD (17:36)
Jeszcze nic nie ma
Jak stać się zombie w The Sims2?

Jak stać się zombie w The Sims2?

Sposób jest nader prosty. Po prostu:

Trzeba posiadać grób jakiegoś Sima. Jeżeli nie posiadamy, to wiemy co robić, prawda?

Wpisujemy w konsolę kod unlockCareerRewards. Wtedy nasz Sim dostanie wszystkie nagrody zawodowe.

Wyciągamy Wskrzeszomiat i dzwonimy do śmierci. Dajemy jej małą stawkę minimum 1000$, aby wskrzeszyła naszego zmarłego. Wtedy nagrbe zniknie z naszej parceli, a na jego miejscu pojawi się nasz zmarły, tylko że cały szaro-biały. Nasz Zombie będzie miał mały problem z higieną intymną...

J.$ xD (13:10)
Jeszcze nic nie ma
Narodziny dziecka ducha

.::Narodziny Dziecka DUCHA::.

1. Musisz posiadać w rodzinie Simsa o płci żeńskiej, który posiada cechę Kleptomanii.

2. Wybierz się na cmentarz.

3. Poczekaj, aż Simka ukradnie szczątki mężczyzny.

4. Następnego dnia, od 23:00 do 4:00 nad ranem nawiedzi Cię duch.

5.  Zostańcie z duchem najlepszymi przyjaciółmi ( jeśli to się uda, to duch będzie przychodził regularnie co noc.)

6. Zdobądź Nagrodę Urodzajności.

7. Powiedz duchowi, że Ci się podoba.

8. Przytul się do niego i pocałuj w łóżku.

9. Starajcie się o dziecko do momentu w którym Simka zacznie wymiotować.

10.  Gratulacje! Masz teraz Dziecko-Ducha! (Urodzi się ono jako duch, ale będzie można go kontrolować tak, jak normalnego Sima)
- -- --- -- -

 

                        Działa tylko w The Sims 3

 

 

J.$ xD (10:55)
Są postępy...
Jak zrobić cmentarz w The Sims2?

Jak zrobić cmentarz w grze The Sims2?

Chyba każdy wie, ale napiszę, tak na wszelki wypadek:

Wiadomo, że aby powstał cmentarz muszą być że tak powiem ,,ludzie Ś.P"

1) Cmentarz w Simsach można zrobić jak wiadomo , doprowadzając Simsy do zgonu. Ale jest także gotowy cmentarz. W miastach ustawionych już komputerowa (Dziwnowie i Miłowie) są czasami cmentarze. Po prostu rodziny stworzone komputerowo, czasami mają w ogrodzie groby swojej rodziny, lub innych Simów.

2) Z takich parceli można wyprowadzić mieszkającą tam rodzinę i wprowadzić rodzinę Swojego Sima.

3) Ale można wcale nie wprowadzać tam rodziny, lecz tylko wejść na daną parcelę i klikając na jeden z nagrobków wybierz opcję ,,Przenieś wszystkie nagrobki". Można przenieść wszystkie nagrobki na wybraną parcelę publiczną. Z tej parceli przenieść wszystkie te nagrobki do domu.

4) Jest też sposób wymagający większego poświęcenia. Ten kto już próbował, wie, że uśmiercanie Simów nie jest łatwe. Są jednak inne sposoby niż czekanie,aż Sim umrze naturalną śmiercą.

5)Można sima utopić: kazać mu wejść do baseny ( najlepiej przy małym wskaźniku energii) i wykasować drabinkę w trybie kupowania. Po niedługim czasie Sim zacznie się topić

6)Można Simsa ,,spalić" . Trzeba kazać Simsowi ugotować coś na kuchence (np. zapiekanki itp.). Jest bardzi prawdopodobne, że Sim zapomni o gotowaniu potrawy i w domu wybuchnie pożar. Wtedy , nie należy kazać simowi go gasić, lecz spokojnie pozwolić mu panikować. W końcu ogień dojdzie do naszego Simsa i spali go.

6) Aby na Sima spadła satelita, należy położyć się na trawie i wybrać opcję ,,patrz gwiazdy". Po kilku godzinach (Simowych) spadnie na Twojego Sima satelita.

 

Jest jeszcze wiele innych sposobów uśmiercania Simsów, ale nie o tym jest blog

J.$ xD (10:05)
Jeszcze nic nie ma

01 stycznia 2010 Jak stać się Wilkołakiem?

Jak stać się Wilkołakiem?

Już nie będę pisać, że to proste, bo się wam w końcu znudzi ten blog.

Ale do rzeczy...Żeby stać się wilkołakiem potrzeba:

1) The Sims2 Zwierzaki (Pets) i instrukcji...którą tu napiszę, proszę się nie martwić! Ja zawsze muszę trochę poprzynudzać, ale potem przechodzę do rzeczy. Czyli właśnie teraz:

Aby stać się Wilkołakiem, najpierw potrzeba wilka. Żeby wilk przyszedł na naszą parcelę, musimy posiadać na niej dużo drzew. Tak naprawdę duuużo.

 Jak już mamy te drzewa, to czekamy, aż zapadnie noc. Wilk nie musi przyjść zaraz pierwszego dnia. Jak nie chce nam się czekać, to wpisujemy w konsolę kodów bollprop testingCheatsenabled true (koniecznie wpisać w widoku otoczenia ). Dzięki niemu wilczek przyjdzie do nas kiedy tylko chcemy, pod warunkiem ,że klikniemy Shiftem na skrzynkę pocztową i wybierzemy opcję ,,Make NPC...Leader of the pack". Po krótkim czasie, na naszej parceli pojawi się lider wilków. Musimy się z nim zaprzyjaźnić, lub klikając na wilka wybrać opcję ,,Make selectable". Przy użyciu tego kodu musimy już wcześniej znać wilka, inaczej kod nie zadziała.Gdy wilk będzie należał do naszej rodziny,wchodzimy na jeggo listę kontaktów i szukamy powiązań z Simem, który ma zostać Wilkołakiem. Gdy go znajdziemy, pod jego zdjęciem znajdują się 2 paski związków. Oaba paski przeciąamy w prawą stronę, tak, aby nasze kontakty wynosiły 100 na 100. Gdy to zrobimy, czekamy na decyzję wilka, czy chce zasmakować naszej krwi, czy nie. Jeśli wilk się zgodzi, to mamy w rodzinie wilka i Wilkołaka. Oczywiście wilka możemy usunąć z naszej rodziny.

J.$ xD (19:35)
Jeszcze nic nie ma
Jak stać się wampirem?

Jeżeli chcesz, aby Twój Sim/Simka stał/a się wampirem (działa tylko, w dodatku The Sims2 Nocne Życie) to wypróbuj:

  sposób 1) Ten sposób należy wykonać po zmroku (od godziny 17.00 -7.00). Klikasz na telefon i wybierasz opcje ,,usługi" , a potem ,,Cygańska Swatka" . Gdy ta Cygańska Swatka wreszcie raczy zawitać do domu Twojego Sima, klikasz na nią i wybierasz opcje ,, Zaproś na randkę w ciemno". Klikasz z kim Twój Sim chciałby się umówić na randkę (z kobietą, czy z mężczyzną) . To nie zawsze działa, ale możliwe jest, że z nieba zleci wampir. Wtedy robisz tak, jak gdybyś chciał/chciała , aby Twój Sim się ożenił. P ok. 2-3 minutach pojawi Ci się opcja ,,pocałuj". Gdy  Twój Sim pocałuje wampira, prawie pewne jest, że wamir ugryzie go w szyję. Wtegy twój Sim stanie się wampirem. Trzeba wiedzieć, że wampiry nie śpią w łóżku, jak inni Simowie, lecz w trumnach. Trumna jest dostępna w trybie kupowania.

  sposób 2) Simowie mogą stać się wmpirami dzięki kodowi: boolpropTestingCheatsenabled true. Gdy wpiszesz ten kod w konsoli klikasz na Swojego Sima Shiftem i wybierasz opcje ,,Made in Vampir" . Dzięki temu kodowi, Twój Sim stanie się wampirem.

  sposób 3)Można także wypróbować nocnej wycieczki na parcelę publiczną. Jest możliwe, że po nocy przyjdzie na nią wampir. Wtedy rozmawiamy z nim, aż pojwi się opcja ,,pocałuj". Jeśli Twój Sim pocałuje wampira , on ugryzie Twojego simsa w szyję i w ten sposób będziesz miał/a Simsa-Wampira. 

 

J.$ xD (19:10)
Jeszcze nic nie ma

Podziel się
oceń
4
2

komentarze (7) | dodaj komentarz

Informacja

poniedziałek, 04 stycznia 2010 9:33
Gdyby ktoś miał jakieś pytania na temat tego, co napisałam, albo chciałby się dowiedzieć jakiegoś kodu, to niech pisze na jossie7@wp.pl
Podziel się
oceń
2
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Jak zrobić domek na drzewie w The Sims2?

wtorek, 05 stycznia 2010 18:35

Jak zrobić domek na drzewie?
Na początek należy postawić ściany, tak jakgdyby chcielibyśmy zrobić pokój bez fundamentów (na trawie).Następnie przejść na drugie pięto i zrobić podłogę. Wykasowujemy ściany i dzięki temu uzyskujemy podłogę w powietrzu. Pod podłogą stawiamy drzewo i robimy schody prowadzące... na podłogę która stoi nam teraz na drzewie. Do podłogi dopasowujemy ścianę (robimy ścianę) imeblujemy cały domek na drzewie ( robimy dach, wstawiamy okna, drzwi, meble, itd). Mamy teraz domek na drzewie!


Podziel się
oceń
2
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zrobić ,,akwarium" w The Sims 2?

wtorek, 05 stycznia 2010 19:01
Oto zdjęcie, gotowego ,,akwarium":


Aby zrobić coś takiego, należy postępować według punktów:
1) W trybie Budowania mamy opcję , która umożliwia podwyższenie terenu (przybaje się, aby robić góry).
2) Gdy mamy tą opcję klika.my 12 razy na naszą parcelę , a potem także w innych miejscach, aby utwożyć prostokąt.
3) Na ,,prostokącie" robimy basen
4) W konsoli kodów wpisujemy boolpropconstrainfloorelevation flase i naciskamy klawisz Enter, aby potwierdzić.
5) Używając narzędzia wyrównujemy teren w okół basenu.
6) Jeszcze raz otwieramy konsolę kodów i wpisujemy boolpropconstrainfloorelevation true.
7)Budujemy dom na tej samej wysokości co basen.
8)W rogach najbliższych basenowi budujemy ze ściany dwa małę prostokąty o wymiarze 1x2 ( tam gdzie zostanie miejsce wstawiamy okna.
9)Wpisujemy jeszcze raz kod boolpropconstrainfloorelevation flase i wyrównujemy teren z góry do dołu.
10) Przechodzimy na drugie piętro i wyrównujemy wystającą ścianę od góry w dół.
11) Budujemy drubie piętro, schody, okna, drzwi itd.
12) Teraz mamy akwarium!
Podziel się
oceń
1
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Jak zrobić dom pod wodą w The Sims2?

środa, 06 stycznia 2010 16:14
Jak zrobić dom pod wodą?
1)Na początek należy zrobić zwykły fumdament.
2)Potem zrobić jezioro tak, aby w połowie zakrywało fundament.
3)Do fundamentu przystawić schodki.
4) W JEZIORZE zrobić fundament teraz już większy ( jakbyśmy robili dom  w jeziorku)
5) od fundamentu (dużego) zrobić schody do fundamentu (małego) (zrobić po prostu schody czyli połączyć oba fundamenty schodami)
6)umeblować fundament duży, który mieści się w jeziorze i zrobić mu ściany (dachu nie będzie dało się zrobić)
7) Teraz Simsy będą mogły mieszkać i normalnie poruszać się pod wodą!
P.S niestety nie mogłam ustawić zdjęcia, które mogłoby pokazać owoc naszej pracy
Podziel się
oceń
2
3

komentarze (1) | dodaj komentarz

Jak stać się czarownicą w The Sims2? ( Potrzebny jest dodatek Osiedlowe Życie)

czwartek, 07 stycznia 2010 16:27
Jak stać się czarownicą?
1) Idziemy se na spacerek na parcele publiczną ( nie my, tylko nasz Sim)
2)Czasami trzeba długo czekać na przyjście wiedźmy, ale czasami ona będzie tam zanim my się zjawimy
3) Jeżeli już wiedźma się pojawi, należy się z nią zaprzyjaźnić
4) To trochę dziwnie zabrzmi, ale musimy zrobić co się da, aby wiedźma się w nas zakochała ( nie wiem jak to się robi, gdy wybierzemy Simkę, aby została czarownicą)
5) Kiedy już zrobimy wszystko jak należy, pojawia się opcja ,, ucz mnie złej/dobrej magii" ( od razu mówię, że nie pamiętam, czy tak właśnie pisze, ale w każdym razie coś takiego)
6) Jak już się zdecydujemy, czego ma nas uczyć wiedźma, stajemy się czarownicą złą, dobrą lub neutralną. Zależy od tego, jakiej magii się uczymy.Wiedźma neutralna uczy się dobrej i złej magii
7) Za darmo dostajemy kociolek i księgę, które znajdziemy w schowku Sima
8) Klikamy na księgę i wybieramy jedną  z trzech opcji ,,ucz się złej/dobrej/neutralnej magii" ( nauka trochę potrwa, a więc możemy użyć kodów takich jak:
maxmotives- wskaźniki zapotrzebowania są maksymalnie ,,okay"
aspirationevel (5)- poziom aspiracji Sima jest na poziomie 5
9)Po dłuższej nauce, w księdze pojawią się nowe zaklęcia
10) Jeśli chcesz sprawdzić swój poziom umiejentnoćci magicznych kliknij na księgę i wybierz opcję sprawdzenia umiejętnoćci.
11) Do czarów potrzebne nam będą składniki. Klikamy na kociołek i wybieramy opcję ,,masowa produkcja" , a potem co chcemy robić. Jest też łatwiejszy sposób: możemy polecieć na miotle do złego lub dobrego zamku i wykupić składniki od innej wiedźmy.
I tak z dnia na dzień można stawać się coraz lepszym magiem, a poziom umiejętności możemy zawsze sprawdzić w księdze :-)
Podziel się
oceń
3
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Jak uzyskać Studnię Życzeń?

wtorek, 12 stycznia 2010 17:10
Sposób 1:
Zapisujemy się do Klubu Ogrodników. Następnie najlepiej jak można upiększamy swój ogród..
Klikając na telefon wybieramy opcję ,,USŁUGI" , a potem ,,KLUB OGRODNIKÓW". Gdy Klub Ogrodników dokona oceny naszego ogrodu, możliwe jest że (gdy ta ocena będzie dobra) dostaniemy w nagrodę Studnie Życzeń.

Sposób 2:
Wpisujemy w konsoli kodów boolprop testingCheatsenabled true i wybieramy opcję ,,spawn" i ,,Wisching Well". Pojawi się Studnia Życzeń.

Działa tylko w The Sims 2 Cztery Pory Roku!!!

UŻYTEK ZE STUDNI ŻYCZEŃ:
Klikając na Studnię Życzeń pojawią nam się trzy opcje:
przyjaciele, pieniądze i romans.
Jeżeli wybierzemy ''przyjaciele'', to zyskamy trzech przyjaciół.
Jeśli chcemy mieć więcej pieniędzy, to... wiadomo co trzeba wybrać. xD
Jeżeli chcemy, aby Sim (Simka) uzyskali partnera wybieramy ''romans''

ZDJĘCIE STUDNI ŻYCZEŃ:

Podziel się
oceń
4
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak uzyskać ROBOTA (sługę) ?

środa, 13 stycznia 2010 19:35
Wpisujemy w konsolę kodów boolprop testingCheatsenabled true i Shiftem klikamy na Simsa.
Wybieramy opcję ,,Spawn", a następnie ,,New Serwo".
Po chwili, koło nas pojawi się robot, który będzie nam sprzątał, gotował itd.

CIEKAWOSTKA:
Robot będzie mógł stać się wampirem!

ZDJĘCIE ROBOTA:

Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak stać się mumią w The Sims 3 Wymarzone Podróże?

czwartek, 14 stycznia 2010 19:01

Sposób 1:
Trzeba wpisać w konsolę kodów boolprop testingCheatsenabled true ,  a potem Shifteczkiem na Simsa. Potem buydebug , a następnie wchodzimy w tryb kopowania. Kupujemy Przeklęty Sarkofag Królów i śpimy w nim 3 razy. Po trzech razach nasz Sim stanie się mumią xD

Sposób 2: Aby spotkać mumię należy wejść w miejsce, (gdzie jak podejżewamy) znajduje się sargofag.
Tam gdzie sarkofag będzie też i mumia. Abyśmy mogli stać się mumią, najpierw druga mumia musi nas przeklnąć. Gdy już to zrobi, staniemy się mumią. Gdy klątwa nie zadziała(najczęściej jest skuteczna) kładziemy się w sarkofagu i wykonujemy sposób 1


SKUTKI UBOCZNE:
Nasza mumia będzie się bardzo wolno poruszać. Mumia bardzo szybko się pali (ogień zabija ją natychmiastowo)


JEDYNY POŻYTEK:
Wskaźnik potrzeb będzie poruszał się w tempie ,,żłówia" na zawodach ,,Kto najwolniej?"
Chodzenie do toalety nie będzie już istotne.
Mumia nie starzeje się.


Zdjęcie mumii:


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

Dla tych, którzy nie mogą doczytać się do 1 notki ( o kosmitach)

piątek, 15 stycznia 2010 9:14

Co zrobić, aby Sim (facet) zaszedł w CIĄŻĘ i urodził Kosmitę?

 Sposób 1:
Należy nabyć (w trybie kupowania) najdroższy teleskop i postawić go  najlepiej na pierwszym piętrze. Po zmierzchu (19.00-7.00) kliknąć na teleskop i kazać naszemu Simowi (koniecznie płci męskiej) patrzeć w gwiazdy. Po kilku godzinach (Simowych) przyleci statek kosmiczny i zabierze naszego Simsa. Za jekieś trzy godziny, nasz Sim wyląduje na ulicy w CIĄŻY!!! Po 3 dniach urodzi nam małego kosmitę! 

Sosób 2:
Ten sposób jest łatwiejszy.
Wpisujemy kod boolprop testingCheatsenabled true. Klikamy Shiftem na teleskop i pojawią nam się 2 opcje: force error i jakaś DEBUG- cośtam cośtam. Wybieramy DeBUG- coś i nasz Sim automatycznie zostanie porwany przez kosmitów (nawet w dzień)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak stać się Simoroślą (Simem-Rośliną) w The Sims 2 Cztery Pory Roku?

piątek, 15 stycznia 2010 15:07

Kupujemy dla naszego Sima największą parcelę i budujemy mu bardzo mały, skromny domek.
Na grządkach (robimy grządki) sadzimy rośliny.
Musi być ich baaardzo duuużo jeżeli chcemy stać się Simoroślą.
Czekamy, aż nasze roślinki oblezą robaczki.
Jeśli niebardzo chce nam się czekać, wpisujemy w konsolę kodów boolprop testingCheatsenabled true i klikając Shiftem na rośliny wybieramy opcję DEBUG-Infest With Bugs. Dzięki temu kodowi, nasze roślinki automatycznie urosną i robaczki natychmiast wejdą w ich posiadanie.
Opryskujemy roślinki i zaraz po wykonaniu tej czynności pojawi się koło nas dziwny dom, i usłyszymy jakiś głos (będzie to znaczyć, że nasz Sims powoli zmienia się w Sima-Roślinę.)
Nasz Sim, oprócz innego wyglądu, otrzyma także dar pod postacią Złotej Ranki Ogrodnika, która da mu możliwość gadania z roślinami!

Jeżeli znudzi nam się bycie Simoroślą, dzwonimy do Cygańskiej Swatki, lub klubu Ogrodników i kupujemy Plantofinę-C


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Jak zrobić wodospad w The Sims 2?

sobota, 16 stycznia 2010 12:31

1) Klikamy na rysunek łopaty w Trybie Budowania i wybieramy znaczek podwyższenia terenu.
2) Podwyższamy teren o.. wystarczy 17 kliknięć (tak jak przy budowie akwarium robimy prostokąt)
3) Budujemy płotek wzdłuż jednej krawędzi
4) Następnie największym narzędziem wody robimy jezioro na środku kwadratu, tak, aby doszło do naszego płotka.
5)Gdy pojawi się czerwina strzałka, znaczy, że dalej jezioro iść nie może, ponieważ napotkało na swojej drodze nasz nieszczęsny płotek.
6) Usuwamy ,,nasz nieszczęsny płotek" i gotowe!

Małe zdjątko xD ( wybaczcie, ale nie mam w zanadżu lepszego zdjęcia... to zdjęcie w trakcie robienia wodospadu) :



Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Mapy z dodatku The Sims 2 Podróże

niedziela, 17 stycznia 2010 18:35
Sprawa jest taka:
jeśli ktoś, chce poznać smoczą opowieść, otrzymać laleczki voodoo,spotkać wielką stopę poszukać skarbów, trochę się rozerwać...
Aby znaleźć mapę, klikamy na podłoże i wybieramy opcję ,,Kop w poszukiwaniu skarbu".
Nasz Sims nie od razu wykopie mapę. Może wykopać kamień, kość, starą kolekcję porcelany, albo uszkodzić kanalizację,
Jak już wykopie mapę, wybieramy się na wakacje do tego miejsca, do którego mamy mapę np. Wyspy Twikki, Wioski Takemizu, lub do Trzech Jezior.
Gdy już dolecimy na miejsce, wybieramy się na wycieczkę. Miejsce, do którego mamy mapę, będzie oznaczone zapytajnikiem.
Może następna notka będzie  o tym jak spotkać wielką stopę... nie wiem.... zastanowię się....
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak spotkać Wielką Stopę w The Sims 2 Podróże?

poniedziałek, 18 stycznia 2010 11:46
Aby Spotkać Wielką Stopę, musimy mieć mapę, do jego nory (jak ją wykopać, to już wiemy)
Kiedy nasz Sim znajdzie wreszcie mapę do UKRYTEJ NORY. Aby zrobić z mapy jakiś użytek klikamy na telefon i wybieramy opcję ,,Wykup Wakacje" i ,,Trzy Jeziora". Kidy już będziemy na wakacjach, klikamy na Sima i wybieramy opcję ,, Idź na parceję publiczną" , a potem ,,Ukryta Nora" (będzie oznaczona znakiem zapytania)
W tej norze mieszka Wielka Stopa. Można zaproponować jej wprowadzenie xD

Fotki niestety nie będzie :-(
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zdobyć Laleczkę Voodoo w The Sims 2 Podróże?

poniedziałek, 18 stycznia 2010 13:37
Aby zdobyć Laleczkę Voodoo, należy mieć wysoki wskaźnik techniki. Gdy już się o to postaramy, kopiemy w ziemi, aby znaleźć mapę do Tajemniczej Chatki. Wybieramy się na wakacje na Wyspę Twikki. Gdy już będziemy na wakacjach, wybieramy się na parcelę publiczną (do Tajemniczej Chatki, która będzie oznaczona znakiem zapytania).
Gdy już będziemy na terenie Tajemniczej Chatki, zobaczymy dużą parcelę i malusieńki dom.
Wchodzimy do niego. W domu będzie stała wiedźma, która akurat będzie naprawiać kuchenkę mikrofalową (nie radzę próbować przy niskim wskaźniku techniki).
Proponujemy jej pomoc i samodzielnie naprowiamy wszystkie zepsute sprzęty w domu.
Gdy dobrze się spiszemy, wiedźma da nam w prezencie Laleczkę Voodoo, która będzie miała na celu wszczepianie różnych emocji innym np. ogrzeje, zdenerwuje, zaśmierdzi, schłodzi, wstrząśnie,nawodni, przyjaźni (to wszystkie opcje, które może wykonać Laleczka Voodoo)

PRZECHYTSZENIE WIEDŹMY:
Jeżeli chcemy, aby na pewno dobrze wszystko naprawić, wpisujemy kod boolprop testingCheatsenabled true , i klikając na wybraną rzecz, wybieramy opcję ,, beark*" , lub, gdy sprzęt będzie już zepsuty tak, że naprowić może go tylko geniusz, wybieramy opcję BEARK!!! (to chyba zrozumiałe xD)

Foteczka (sorki, trochę niewyraźnie widać):

Podziel się
oceń
1
1

komentarze (5) | dodaj komentarz

Smocza Opowieść

wtorek, 19 stycznia 2010 15:35
1)Aby wysłuchać Smoczej Opowieści, należy wykopać mapę do ,,Pagody w cienach".
2)Klikamy na mapę i czytamy do jakiego otoczenia nas prowadzi (np. Wyspy Twikki, Wioski Takemizu, lub Trzech Jezior)
3) klikamy na Simsa i wybieramy opję ,,Idź na parcelę publiczną", a następnie ,,Pagoda w cieniach" (będzie oznaczona znakiem zapytania)
4) Na terenie pagody, odnajdujemy szamana i wysłuchujemy jego smoczej opowieści.
                                                                                    KONIEC

Zdjęcie:

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Co zrobić, aby Sim mógł się teleportować ( w The Sims 2 )Podróże, lub nie?

środa, 20 stycznia 2010 12:11
1)Należy kazać Simowi medytować.
Jeżeli będzie baardzo dłuugo medytował, zacznie się unosić w powietrze. Wtedy klikamy na dowolne podłoże ( puste) .Nasz Sim przeteleportuje się w miejsce, na które klinęliśmy. (Wybaczcie, że tak trochę nie tego, ale jakoś nie mogę sklecić zdań... to chyba po tym komentarzu przy instrukcji jak zrobić wodospad) Na wszelki wypadek powiem wam, że wszystko , co jest tu napisane, było testowane , dlatego niech mi już nikt więcej nie pisze, że coś tu nie działa (jeżeli znajdę jeszcze jeden taki komentarz, to pomyślę, że ktoś albo dobrze nie przeczytał instrukcji, albo kompletnie nie zna się na Simsach xD)
Ale nie o tym zamierzałam wam teraz napisać... no więc , mamy instrukcję jak się teleportować.
2) Jeżeli mamy dodatek podróże, to wyjeżdżamy na wakacje. Jeżeli nam się uda, to w te strony zawita w końcy ninja. Prosimy go, aby nauczył nas teleportacji i.... gotowe!

Nie będzie fotki :-(
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

100 odwiedziny!

niedziela, 24 stycznia 2010 13:12
Trochę czasu minęło, od ostatniej notki, dlatego jak tu weszłam, to zobaczyłam, że już 113 osób weszło na bloga. Z okazji 100 odwiedzin, przygotowałam coś extra! ,,Jak spotkać dżina w The Sims 2 Czas Wolny?"
Musi do nas przyjśc cyganka ,, Cygańska Swatka" . Klikamy na telefon i wybieramy opcję ,,Usługi" i ,, Cygańska Swatka".
Jak już przyjdzie, to wpisujemy kod boolprop testingCheatsenabled true i klikając Shiftem na cygankę, wybieramy opcję ,, MAKE UNCALBETE czy jakoś tak. Wtedy cyganka trafi do naszej rodziny.
Wymuszamy na niej, by dała lampę naszemu Simowi. Potem możemy usunąć ją z rodziny, potarzając kod, kliknięcie Shiftem, ale tym razem wybieramy opcję ,,MAKE SCALBETE" czy jakoś tak.
Dżin będzie mógł spełnić 3 życzenia!

Fotki:

Dżin w trakcie wyjścia z lampy:


Dżin:

Podziel się
oceń
5
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zrobić piwnicę w the Sims 2?

poniedziałek, 25 stycznia 2010 14:16

Daaawno nie było notki. Se pomyślałam, że napiszę wam jak się robi piwnicę... nic lepszego mi nie przychodzi do głowy :-/
1.  Na samym początku robimy wgłębienie w ziemi (taki prostokąt).
2.Wyrównujemy podłoże
3. Nasz prostokącik w ziemi otaczamy fundamentem
4. Fundament pokrywamy podłogą (czym chcecie...można nawet dywanem)
5. Na tych fundamentach stawiamy zwykły dom
6. Oczywiście, aby zejść do piwnicy, musimy najpierw wstawić do niej schody xD

Jak coś ( niekoniecznie ta notka) jest wam nie jasne, to piszcie na gg 12278374, lub 6231992 ( mam 2 nr. gg)
I piszcie koniecznie komentarze. Odwiedzin dużo, a komci 0.

Do następnej notki

  Jossie


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Jak poronić w The Sims 2?

poniedziałek, 25 stycznia 2010 19:42
Interesujący mamy dziś temat, nieprawdaż? No dobra, trochę wyluzuję... e... o czym my to....acha! Jak poronić w The Sims 2:
1) Na samym początku, pobieramy hack InTeenmenator (hHack InTeenmenator pobieramy do dotatku, który zainstalowaliśmy najpóźniej)
2) Wkładamy do folderu Dowolands
3) Włączmy grę i wchodzimy w rodzinę z Simką, która ma poronić.
4) Jeżeli Simka jest już w ciąży, to dobrze. Jeśli jednak nie jest, mamy 2 opcje: albo staramy się o dziecko naturalnie, albo używamy InTeernmentora:  Klikamy na Simkę i wybieramy opcję InTeenmenator (patrz fotka 1)


a potem My Biological Clock (patrz fotka 2)
 

5.Pojawi się na podłodze budzik.
6. Klikamy na niego i wybieramy opcję ,,Poronienie"
7. Simka będzie zrospaczona. Zacznie płakać. Jej pasek potrzeb stanie się czerwony. Po prawej stronie pojawi się komunikat o straceniu dziecka. To zdarzenie znajdzie się również we wspomnieniach Simski (patrz fotka 3)


Podziel się
oceń
4
1

komentarze (13) | dodaj komentarz

Jak zrobić podziemny garaż w The Sims 2 Nocne Życie?

wtorek, 26 stycznia 2010 10:35

Liczymy 10 kratek od chodnika i budujemy fundament (patrz fotka 1)


Tuż przy fundamencie obniżamy teren o 16 kratek i wyrównujemy wzdłuż fundamentu (patrz fotka 2)


W konsoli kodów wpisujemy boolProp constrainfloorelevation false i przy naszym fundamencie stawiamy podjazd.
Wyrównujemy podjazd zostawiając 2 kratki od chodnika (patzr fotka 3)
 

Podnosimy w górę teren, który przed chwilą wyrównaliśmy o: rząd 1-10 kliknięć, rząd 2-8 kliknięć, rząd3-6 kliknięć, rząd 4-4 kliknięcia, rząd 5- 2 kliknięcia (patrz fotka 4)
 

Kasujemy podjazd
Klkamy na strzałkę, która sprawi, iż cofnie się nasz ostatni ruch. Teraz mamy krzywy podjazd.
 

Wyrównujemy resztę gruntu i w konsoli kodów wpisujemy moveobjets on.
Kładzimy przedłużnenie
 

Wyrównujemy przedłużenie, z pozostałą częścią garażu
 

Kasujemy przedłużenie, cofamy ruch strzałką.
Budujemy garaż, a na nim dom (można również obok oczywiście ;-)


Bramę garażową znajdziemy w trybie budowania. Jest ona dostępna w opcji samochodów, obok podjazdów (widać na fotce). Dlatego do budowy garażu potrzebne jest Nocne Życie xD

Pozdro.
Jossie


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Jak zrobić blok mieszkalny w The Sims 2?

środa, 27 stycznia 2010 10:23

Potrzebujemy dodatku The Sims 2 Osiedlowe Życie .

1) Stawiamy puściuteńką parcelę i wchodzimy na nią
2) Teraz budujemy nasz bloczek :-]
 W składzie:
*Dowolna ilość mieszkań. (Każde mieszkanie, musi być oddzielone ścianą i mieć osobne drzwi z wycieraczką :

*Możemy budować balkony, (tarasy, garaże i piwnice też mogą być... dla mieszkańców parteru xD)
*Możemy umeblować mieszkania, najbardziej wymyślnymi dekoracjami, ale i tak, jak wprowadzimy się do mieszkania, to zostaną tylko najważniejsz rzeczy czyli lodówka, kibelek, łożę xD
*Jeżeli mamy The Sims 2 Czas Wolny, to nie możemy dodać do mieszkania biblioteczki-tajnego przejścia:

 *Możemy ( a nawet musimy ) umeblować taras, czy balkon, garaż lub piwnicę (wiedomo czym, prawda?)
* Wchodzimy w konsolę kodów i wpisujemy changeLotZoning
Uwaga:
Co się stanie, jeśli po wpisaniu kodu wyskoczy ten komunikat?:


Musimy ,,przeszukać" mieszkanie. Sprawdzamy, czy taras nie jest przerywany, czy nie ma biblioteczki-tajnego przejścia... no... jednym słowem SPRAWDZAMY WSZYSTKO!!!

Jossie ( tak na wszelki... żeby nie było... moje imię czyta się Dżosi xD)


Podziel się
oceń
11
2

komentarze (22) | dodaj komentarz

Historia Belli Ćwir z gry The Sims 2

środa, 27 stycznia 2010 16:12
Gdy wejdziecie do Miłowa, być może natraficie na rodzinę bogatych Ćwirów, do której jeszcze do nidawna należała Bella. Jej zniknięcie jest ogromną żadkością. Historia Belli Ćwi rozpoczęła się tak:
Bella i Mortimer (jej kochanek) , pocałowali się romantycznie przy świetle księżyca, było to zaraz po ich ślubie.
Po weselu udali się na tak zwaną ''noc poślubną", w czasie której postarali się o dziecko.
Wkrótce potem, Bella urodziła córeczkę, Kasandrę. Gdy Kasandra dorosła już do wieku nastolatki, Ćwirom urodził się synek , Aleksander. Don i Kasandra, już dawno planowali się pobrać. Balla uważała narzyczonego córki, za dobrego zięcia. Prawda była taka, że Bella lubiła Dona. Ale Donowi to niewystarczyło. On po prostu kochał matkę swojej narzyczonej ( trochę dziwne). Zaślepiony miłością, rzucił się na kasandrę, całując ją gorąco na kanapie.
Bella próbowała się obronić, aż w końcu Don dał spokój.
Don poprosił Dinę, aby pomogła mu pozbyć się Belli. Dina miała krewnego, kosmitę. To właśnie jego poprosiła o pomoc.
Tymczasem Don zaprosił Bellę do siebie do domu i kazał jej patrzeć w gwiazdy przez teleskop.
Bellę zabrał statek kosmiczny... rozbił się w dziwnowie...
Niektórzy widzieli Bellę Ćwir na miejscu rozbicia statku... dziwne, prawda?

Jossie
Podziel się
oceń
4
3

komentarze (17) | dodaj komentarz

Jak zmienić imię w The Sims 2?

czwartek, 28 stycznia 2010 10:20

To już przedostatnia ciekawa notka... kończą mi się pomysły :-(. Jakby ktoś miał jakiś pomysł na notkę na bloga, to niech pisze na gg, lub e-mali. Wtedy może by mi się coś nowego przypomniało... no, ale jak zmienić imię Simsa?
Wchodzimy w konsolę kodów i wpisujemy boolprop testingCheatsenabled true
Klikając na Simsa wybieramy opcję Spawn , a potem Tombstone of L and D . Koło naszego Simsa pojawi się nagrobek. Klikamy na niego i wybieramy opcję Rename Sim

. Pojawi się komunikat, że nowe dziecko przyszło na świat i trzeba nadać mu imię. Nie przejmujmy się, tylko wpisujey imię, na jakie chcielibyśmy zmienić to stare. Teraz nasz Sim, ma niwe imię!


Podziel się
oceń
1
1

komentarze (0) | dodaj komentarz

Sim w skórze ducha w The Sims 2

czwartek, 28 stycznia 2010 14:15
Musimy posiadać urnę, lub nagrobek zmarłego Simsa. Jeśli mamy, to wpisujemy w konsolę kodów boolprop testingCheatsenabled true i klkając Shiftem na grób, wybieramy opcję Debug , a potem Walk like a Gchost.
Teraz nasz Sim może nie stanie się do końca duchem, ale będziem mógł latać w powietrzu jak duch!
Jeżeli znudzi nam się latanie w powietzu, w co wątpię, bo sam fakt posiadania latającego Simsa wydaje się fascynujący, to klikamy na grób Shiftem i wybieramy opcję Mourn  Debug


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (5) | dodaj komentarz

Jak zrobić pokaz mody w The Sims 2?

wtorek, 09 lutego 2010 16:58
O rany! Nie możliwe, że tak długo można nie pisać notki! Psorka zadawała dużo, a na bloga wchodziłam tylko po to, żeby sprawdzić, czy jest jakiś komentarz. No i wyobraźcie sobie...był! Osobie, która go napisała z całego serca dziękuję. Każdy taki komentarz, jest nagradzany wzajemnym komentarzem na blogu piszącego komcia. No, ale nie o tym. Jak zrobić pokaz mody w The Sims 2?
Ze strony ,,http://www.insimenator.net/attachment.php?attachmentid=77075&d=1181510104?d0c09b20" ściągamy plik ,,shaklin model animation changer.zip". Wypakować w mojedokumenty/thesims2/dowolands.
Wśród  opcji dekoracji pojawi się różowy flaming.
Kodem plumbbobtoggle on odcinamy wolę Simów i kryształ nad ich głowami
Robimy modeli i widownię, wybieg i kurtynę i każemy naszemy Simowi/Simce wyjść na wybieg za pomogą opcji ,,podejdź tu"
Klikamy na flaminga i wybieramy opcję ,,pose" , a potem ,,male" (Sim) , ,,famele" (Simka).
Sim na wybiegu zacznie robić różnorodne miny.
Możemy również wybrać pozostałe opcje, po których Sim będzie chodził po wybiegu i robił różne miny
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

Kody do The Sims 1

czwartek, 18 lutego 2010 16:48
Specjalnie, to nie było dużo notek o Sims 1, ale jak ktoś ma, to napiszę:

klapucius- 1000 $ w normalnej wersji

rosebud- 1000 $ w dodatkach

wather_ toll- dom Simsa zostaje przeniesiony na wyspę

set_hour # - zmienia godzinę na # (od 1 do 24)

set_speed # - zmienia prędkość gry na # (od -1000 do +1000)

interests - zmienia osobowość i zainteresowania twoich Simów

autonomy # - zmienia zadowolenie z życia Simów (od 1 do 100)

grow_grass # - rośnie trawka wokół domku (od 1 do 150)

map_edit on/off - edytowanie mapy włączone/wyłączone

route_baloons on/off - turtorial włącz/wyłącz

sweep on/off - pokazuje znaki kontrolne (???) gry, włącz/ wyłącz

tile_info on/off - pokazuje ukryte info, włącz/wyłącz

log_mask - (???)

draw_all_frames - rysuje wszystkie szkielety i konstrukcje

włącz/wyłącz ! - powtórz poprzedni kod ; - użyj aby oddzielić od siebie kody



No i więcej nie znam, bo nie mam The Sims 1 ;-(


Pozdro.
Jossie
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Kody do The Sims 2

czwartek, 25 lutego 2010 21:44

boolprop testingCheatsenabled true- daje dużo możliwości o jakich się nie śniło. Można je uzyskać, klikając na obojętnie co Shiftem (opcje niestety nie zostały przetłumaczone na język Polski)

motherlode- dostaje się 5 000 $

katching-dostaje się 1 000 $

boolprop ControlPets true - (The Sims 2 Zwierzaki) można kontrolować zwierzęta

boolprop DisablePuppyKittenAging true    - wyłącza starzenie się zwierząt 

boolprop PetActionCancel true    - możesz przerwać wykonywaną czynność przez zwierzę 


aging off- Sim nie starzeje się
aging on- Sim starzeje się

help- lista kodów

boolprop displayNeighborhoodRoads false pozbywasz się skał i wież


boolprop displayNeighborhoodRoads false pozbywasz się dróg


boolprop displayNeighborhoodFlora false usuwasz wszelką roślinność z sąsiedztwa


boolprop displayNeigborhoodWater false usuwasz wodę z sąsiedztwa


boolprop allObjectLightsOn true przedmioty będą teraz ciągle podświetlone


boolprop displayLookAtBoxes true widzisz, na co patrzy wybrany sim


intprop censorgridsize 0 pozbywasz się cenzury w grze


intprop censorgridsize 8 przywracasz cenzurę w grze


twinzr2cute gwarantuje urodzenie się bliźniąt


expand powiększasz okno konsoli


exit zamykasz okno konsoli


changelotzoning dorm zmieniasz istniejącą już posesję w działkę pod akademik


stretchSkeleton X zmniejszasz lub powiększasz swojego sima. Zamiast X wstaw liczbę wskazującą skalę. Normalną wielkość ma sim
przy X=1.0.


slowMotion X spowalniasz upływ czasu, przy czym X=0 to normalny upływ czasu, a X=8 maksymalne spowolnienie


intProp maxNumOfVisitingSims X zapraszasz na przyjęcie wskazaną liczbę gości (zamiast X wstaw liczbę gości jaka ma przyjść na twoją imprezę).

moveObjects w trybie budowania i kupowania swobodnie rozmieszczasz przedmioty, a za pomocą ikony ręki poruszasz dowolne przedmioty


boolprop lotInfoAdvencedMode true wyświetlasz informacje o działce


boolProp displayPaths true widzisz ścieżki, którymi poruszają się wybrani simowie


boolprop locktiles false możesz ustawiać płytki podłogowe poza posesją


boolprop constrainFloorElevation false możesz podnosić i opuszczać podłoże, nawet jeżeli znajdują się na nim przedmioty


boolprop showFloorGrid true włączasz siatkę w trybie budowy lub zakupów


boolprop showFloorGrid false wyłączasz siatkę w trybie budowy lub zakupów


boolprop ShowLotPackageFilename true widzisz nazwę pliku, w którym umieszczony jest dom



Sorki, że tak trochę mało, ale wiecie, może zrobię kody do The Sims 2 cz.2?


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Ciekawe ciekawostki

piątek, 26 lutego 2010 16:36
Wymagania Dodatkowe:Nocne Życie*
Wymagania Kodowe:Brak

Krok 1:Najpierw upewnij się czy sim ma pieniądze by spłacić szkołę**
Krok 2:Zanim zaprosisz dyrektora upewnij się że dom jest posprzątany.
Krok 3:Zaproś dyrektora klikając Telefon-Zaproś dyrektora, a gdy przyjedzie powitaj go ojcem.
Krok 4:Karz ojcu oprowadzić dyrektora klikając Zabawiaj-Oprowadź po domu(oprowadzaj go tylko po najładniejszych pokojach chyba że masz ich mało gdyż dyrektor zawsze na 5/6 kończy oprowadzanie)za to można dostać ok. 55 punktów.
Krok 5:W czasie gdy ojciec oprowadza karz matce zrobić(koniecznie dla kilku osób) homara klikając Lodówkę/Kuchenkę -Przygotuj-Danie dla kilku osób-Homar..
Krok 6:Po udanym oprowadzaniu kliknij ojcem na dyrektora-Zabawiaj-Zaproś na obiad.
Krok 7:Dyrektor automatycznie zejdzie po schodach do przygotowanego wcześniej obiadu.
Krok 8:Gdy dyrektor siądzie posadź obok niego matkę. Za pogawędkę przy stole dostaniesz 9 punktów a za homara 42.
Krok 9:W tym czasie niech ojciec wypije eliksir miłości[tylko w NŻ]. Gdy dyrektor skończy jeść kliknij ojcem na niego Rozmawiaj-Pogawędka. Przeważnie dostaje się za nią 26 punktów.
Krok 10:Pożegnaj się ładnie z dyrektorem po tym jak przyjdzie do Ciebie z nowiną że dziecko się dostało ;-).  

Gwarantowane zwycięstwo ;) 

*Nie konieczne.
**Punkt ważny tylko dla grających bez kodów.

Eureka nie płacimy rachunków

1. Przejdź na parcelę w której mieszka twoja rodzina.
2. Otwórz konsolę kodów 'Shift+Ctrl+C'.
3. Wpisz w niej kod: 'Moveobjects on'.
4. Wejdź w tryb kupowania i usuń skrzynkę pocztową.
5. Na koniec otwórz konsolę kodów 'Shift+Ctrl+C', i wpisz kod: 'Moveobjects off'.

Niewidzialny Sim
Wpisz  w oknie konsoli kod StretchSkeleton i wpisz następującą liczbe: 1000000000000000000000000000000.0. Sprawi to, że sim stanie się tak wysoki, że nie będzie go można dostrzec. Wyjście z gry deaktywuje kod.

Genialne dziecko

Jeżeli dziecko będzie nosiło Hełm Mądrości i jadło Pasteryzowane Mleko Mądrości Homo Geniusz, jego umiejętności będą rozwijały się czterokrotnie szybciej!

Drapacz chmur

Aby zlikwidować istniejący limit pięter i wybudować prawdziwy drapacz chmur, (możliwość wybudowania aż 225 pięter!) należy wpisać w oknie konsoli sethighestallowedlevel 255. Trzeba jednak uważać, ponieważ co wolniejsze komputery nie są wstanie wytrzymać zbyt dużej ilości pięter i potrafią się zawiesić.

2010-02-24 17:13:35

Brak cenzury w grze !

Kąpiąc się,czy "sikając" xD simy mają cenzurę,żebyś ich nie podgladywał/a ;P Chcesz to zmienić? Wpisz kod intprop censorgridsize 0 - pozbywasz się cenzury w grze ,a jeśli chcesz przywrócić cenzurę wpisz intprop censorgridsize 8 - przywracasz cenzurę w grze.

Za co kasa?
W Simsach wszystko jest możliwe. Zdarza się, że gdy jedzonko poleży dłużej niż dzień, wyłażą karaluchy. Aby się ich pozbyć, trzeba spryskać je trucizną. Ale w Simsach nawet trzymanie karaluchów się opłaca!!!
1. Karaluchy muszą łazić dłużej niż jeden dzień (chociaż niekoniecznie, jak zalęgną się o 23.59, o 00.01 już będą się nadawać). Wystarczy wpisać kod move_objects on i skasować... za 460$!
2. Tak jak wyżej, ale dotyczy much (powstają, gdy nie spuścisz wody w sedesie).
3. Simy lubią puszczć fajerwerki. Gdy dojdzie do takiego zdarzenia, trzeba zapauzować grę w momencie, gdy petarda jest już blisko ziemi i sprzedać ją za 2300$!

1 notatka jak zrobić by dziecko dostało się do szkoły prywatnej
2 o skośnej ścianie
3 o kręconych schodach            
4 robot
5 dom w powietrzu
6 most
7 Co zrobić aby nasz Sims mył okna?

Sposób 1 (bez kodów)

1. Kupujemy stół do tworzenia robotów ( tryb kupowania -> hobby-> różne)
2. Karzemy naszemu simowi tak długo robić dowolne roboty, aż zdobędzie złotą range robociarza
3. Klikamy na stole i naciskamy produkuj jedną sztukę -> sługus
4. Kiedy nasz/a sim/ka skończy robić robota, to w trybie kupowania (F2) przenieś go trawę
5. Wybierz na sługusie opcję uruchom jako.. -> płeć męska/żeńska i nadaj robotowi imię
6. Cieszymy się sługusem.

Sposób 2 (z kodami)

1. W otoczeniu wpisujemy kod boolprop testingCheatsEnabled true
2. Klikamy na naszego sima i wybieramy opcje spawn -> więcej -> new servo
3. Pojawia się robot
4. Wybierz na sługusie opcję uruchom jako.. -> płeć męska/żeńska i nadaj robotowi imię
5. Cieszymy się sługusem.


Każdy kto umie zrobić most na pewno umie też zrobić dom w powietrzu (instrukcja jak zrobić most jest na tym blogu) ale każdy początkujący gracz w The Sims 2 na pewno woli pracować z instrukcją...
1. Budujemy fundamenty, na nich stawiamy jakieś meble np. stoły.

2. Usuwamy fundamenty.

3. Usuwamy w moim przypadku stoły i zostaje nam sama podłoga.

4. Wchodzimy w okienko kodów CTRL+SHIFT+C lub B i wpisujemy kod moveObjects on. Teraz dostawiamy schody do naszej latającej podłogi, a następnie ściany.








Może i te fotki wyglądają śmiesznie, zabawnie, ale jak
w grze pojawia się coś takiego to graczowi przestaje być
do śmiechu...
 A gdzie sim?
 Co robi pizza na jego głowie?
 Skąd się wzięły te dziwne stwory?
 Od kiedy małe dziecko jest psem?
 Co toza dziwny stwór w domu sima?
 Za duża... obroża?
 I znowu te dziwne stwory!
 Jakim cudem pies jest taki wielki i wystaje z samochodu?
Poniższe obrazki skopiowałam - przyznaję się bez bicia - by zilustrować co też niepokojącego może się dziać w grze.
 Co się stało z jej głową?
 Jaki dziwny samochód!
 Jakim cudem ta sprzątaczka odwróciła głowę o 360 stopni?
 Siedzi na... drzewie?
 Cuż za pozycja...
 Niemowlę?
 W dzwiach?
 Co się  z nią stało?!
Jeśli mieliście coś podobnego, nie bójcie się to tylko grafika 3D która niestety czasami zawodzi... Ja jeszcze nie miałam takiego wypadku także nie wiem dokładnie dla czego robią się takie dziwne rzeczy, ale to prawdo podobnie tylko chwilowe zamieszanie "słynnej" grafiki 3D...

1. Budujemy taki np. kwadraciak 2 piętrowy, a obok a raczej na rogu 1kratkę od domu zbudować fundament i na nim taką małą klitkę na 1kratkę, oczywiście to w przeciwieństwie do domu ma być tylko fundamenti ten mały kwadracik czyli jedno piętrowy jak na zdjęciu
 
2. Później wpisujemy kod : boolProp constrainFloorElevation false, a następnie na parterze w tym domu tworzymy fundament ile kratkowy chcecie, ja zrobiłem 1 kratkowy

  
3.W kolejnym kroku obok fundamentu tak jak na obrazku robimy wzniesienie klikając 4 razy


  
4. Teraz musimy od środka tego wzniesienia zrobićfundament np. na jedną kratkęznowu ale można później też powiększyć

  
a no tak bo z tym fundamentem co zrobiliśmy w kroku 2 zrobi się coś dziwnego, ale się nie bać tak ma być
5. Jak już mamy ten 2 fundament i stało się coś z tym fundamentem pierwszym to teraz przy fundamencie tym co się z nim coś stało tworzymy w powietrzu podłogę, ona nam go wyrówna

  
póżniej na koniec przed daniem tam schodów można tę podłogę uzunąćale to dopiero później

6. Teraz przyda nam się ten fundament na zewnątrz, ponieważ teraz musimy wyrównać ten cały dom bo teraz mamy taki nie równy dach, no i przeciągamy narzędziem wyrównywahia terenu od tego fundamentu do ostatniego kwadracika domu tak jak na obrazku

  
7.Powinno nam wyjść cośtakiego, a to jest parter z pół piętrem że tak powiem

8. Teraz w zasadzie to już koniec bo dajemy schody i jak już mamy wszystkie schody to teraz wyłączamy kod boolProp constrainFloorElevation i zamiast false to wpisujemy true, tak to powinno wyglądać

  
9.Gdy już wyłączymy kod do na samym dole wyrównujemy podłogę, tam gdzie zrobiliśmy górkę, ważne jest aby ją wyrównywaćpo wyłączneiu kodu bo inaczej wszystko się wyrówna i będzie po całej naszej pracy

Nie podobają Wam się te panele na schodach? Możecie łatwo je zakryć!
Uwaga! Ta sztuczka wychodzi tylko przy domach bez fundamentów!

  
1. Wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation false.
2. Budujemy ścianę wzdłuż schodów:

  
3. Narzędziem obniżania terenu obniżamy teren przy ścianie (ściana obniży się razem z terenem) aż ściana będzie szła skośną linią przy schodach:

 
4. Wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation true.
5. Dajemy "cofnij" aż do momentu kiedy nie będzie tej dziury przy schodach.

Dosia 


1. Budujemy np. łazienki.


2. Przed drziami do łazienki budujemy przedsionek.


3. Do przedsionka dodajemy zwykłe drzwi.
4. Elektronika/ inne / urządzenie biletujące. Wstawiamy obiekt do przedsionka.


5. Gdy już gramy, klikajac na urządzeniu ustalamy cenę i każemy pobierać opłaty.

Winda

1. Umieszczamy windę na parterze w jeden ze sposobów takich jak na zdjęciu

2. Ogradzamy windę ścianami dookoła.
3. Piętro pokrywamy podłogą.



4. Stawiamy windę na piętrze (w moim przypadku zaznaczyłem miejsce ciemniejszą podłogą.


 

Trybuny
1. Tworzymy nową działkę i narzędziem do "edytowania" powierzchni terenu robimy trzy co raz to wyższe pagórki.

2. Gdy mamy trzy pagórki wyrównujemy ich powierzchnię, dodajemy schodki z każdego z nich i dodajemy fotele.

3. dodajemy obręcze czy tam płotki i jakiś ładny dywan. Super efekcik :D

2010-02-24 16:49:55

UWAGA! na stronie  http://modthesims2.com/showthread.php?t=178460   są konie do ściągnięcia! Tylko trzeba się tam zalogować

Jak zrobić wulkan


Efekt:
 

Jak zrobić most


1. Tworzymy w grze nową działkę, na której tworzymy fundamenty. Środek wypełniamy podłogą (wg. uznania), podobnie jak na obrazku.


2. Następnie narzędziem, którym tworzyliśmy fundamenty, z wciśniętym klawiszem CTRL usuwamy boczne i nie potrzebne już elementy fundamentu.


3. Po wycięciu nie potrzebnych fragmentów do naszego mostku dołączamy schody (podobnie jak na obrazku)


4. Most jest już gotowy! Teraz możemy dodać mu poręcze w postaci płotów a pod nim może płynąć

Jak zacząć wysoko
Jest taki fajny sposób na to, by już przy rozpoczęciu gry mieć duzo punktów umiejętności. Wystarczy przy tworzeniu sima najpierw stworzyć dziecko. Zaakceptować, a następnie kliknąć na jego wizerunek i wziąć "wyedytuj". Teraz zmień dziecko na dorosłego człowieka, wybierz dowolną twarz i ciuszki i ponownie kliknij OK. Teraz zakwateruj gdzieś sima, zobacz jego umiejętności... Nieźle, co?

O kurcze, zdjątka nie diałają, sorry


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (6) | dodaj komentarz

Kody do The Sims 3

środa, 03 marca 2010 13:17
.::SIMOLEONY::.
kaching  -  Dostajesz 1,000 Simoleonów

motherlode  -  Dostajesz 50,000 Simoleonów

familyfunds [NAZWA RODZINY] [LICZBA]  -  Wpisz dowolną liczbę, by uzyskać dodatkowe Simoleony dla konkretnej rodziny



.::KARIERA::.
set career [RODZAJ KARIERY/POZIOM]  -  Daje możliwość samodzielnego wyboru kariery dla zaznaczonego Sima

force event  -  Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić specjalne wydarzenie

force opportunity  -  Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić nowe możliwości rozwoju kariery

force all events  -  Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić wszystkie możliwości rozwoju kariery



.::SIMSY::.
make friends for me  -  Zaznaczony Sim poznaje kilka losowo wybranych Simów

make me know everyone  -  Zaznaczony Sim zna wszystkie inne Simy w mieście

make happy  -  Rodzina gracza staje się szczęśliwa; Kod usuwa także negatywne modyfikatory nastoju

make motives [static / dynamic]  -  Statyczne / Dynamiczne potrzeby dla rodziny gracza

force service sim [NAZWA SIMA]  -  Pokazuje określoną usługę dla Sima

force visitor  -  Zmuszenie gości do odwiedzin

hideheadlineeffects [on / off]  -  Ukrywa/Pokazuje chmurki nad głowami Simów

resetsim [IMIĘ] [NAZWISKO]  -  Zresetowanie konkretnego Sima do neutralnego poziomu statystyk i teleportacja do domu

resetlifetimehappiness  -  Zresetowanie wszystkich Simów w rodzinie gracza

unlockoutfits [on / off]  -  Odblokowuje stroje zawodowe w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem
 z opcji tworzenia/edycji Simów.

edit in cas  -  Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim)

modify traits  -  Modyfikacja/Usunięcie cech

set age [LICZBA]  -  Wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima

add to household  -  Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny

ageuptonpc  -  Zamienia niemowlaka z rodziny gracza w nastolatka



.::BUDOWA::.
freerealestate  -  Darmowe kupowanie domów

disablesnappingtoslotsonalt [on / off]  -  Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT]

snapobjectstogrid [true / false]  -  Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki

snapobjectstoangle [true / false]  -  Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów

constrainfloorelevation [true / false]  -  Kod pozwala na dowolne manipulowanie terenem (wszelkie umieszczone na nim obiekty zostaną przesunięte wraz z nim)

moveobjects [on / off]  -  Po aktywacji tego kodu możesz zmienić położenie każdego elementu gry w trybie Kupna/Budowy (Mozna przesuwać także Simy)

delete object  -  Usunięcie dowolnego obiektu w grze

buydebug [on / off]  -  Włącza/Wyłącza dodatkowe obiekty do budowy



.::RÓŻNE::.
slowmotionviz [LICZBA OD 1 DO 8]  -  Spowolnienie rozgrywki (0 - Normalna szybkość; 8 - Maksymalne spowolnienie)

speed [LICZBA OD 0 DO 4]  -  Zmiana szybkości rozgrywki (0 - Normalna szybkość; 4 - Maksymalne przyśpieszenie)

fadeobjects [on / off]  -  Włącza/Wyłącza zanikanie obiektów przy zbliżeniu kamery

jokeplease  -  Wyświetla losowy żart w oknie konsoli

help  -  Wyświetla listę wszystkich komend dostępnych w danej chwili

enablellamas [on / off]  -  Odblokowuje trójkątne znaki ostrzegawcze przy niektórych wiadomościach zwane "Llamas"

displaylotpackagefilename [on / off]  -  Włącza/Wyłącza podpowiedzi

maptags [on / off]  -  Włącza/Wyłącza oznaczenia na mapie

fps [on / off]  -  Wyświetla liczbę klatek na sekundę (FPS) w prawym górnym rogu ekranu

recordvideo 
-  Nagrywa wideo z rozgrywki

playsounds [on / off]  - 
Włącza/Wyłącza dźwięki w grze

fullscreen [on / off]  -  Przełączenie gry pomiędzy trybem pełnego ekranu, a grą w okienku

quit  -  Natychmiastowe wyjście z gry



- -- --- -- -

.::DEBUG MODE::.
Wpisanie w konsoli:
testingCheatsenabled true 
włącza tryb Debug Mode który udostępnia wiele ciekawych opcji podczas rozgrywki.

Przytrzymaj klawisz [SHIFT] i kliknij kursorem myszki na skrzynkę pocztową (Letterbox), a zyskasz dostęp do następujących opcji:
- Wszystkie Simy z rodziny gracza są szczęśliwe
- Sim poznaje nowych przyjaciół
- Przełączanie pomiędzy Dynamicznymi i Statycznymi potrzebami
- Sim poznaje wszystkich
- Zmuszenie do odwiedzin
- Wybór kariery

Przytrzymaj klawisz [SHIFT] i kliknij kursorem myszki na Sima, a zyskasz dostęp do następujących opcji:
- Dodaje Sima do rodziny gracza (Jeżeli do niej nie należy)
- Zmiana cech charakteru
- Zmiana wieku

Przytrzymaj klawisz [SHIFT] i kliknij kursorem myszki na miejsce pracy, a zyskasz dostęp do następujących opcji:
- Nowe możliwości rozwoju kariery
- Specjalne wydarzenia kariery
- Wszystkie możliwości rozwoju kariery

W panelu nastroju Sima istnieje możliwość kasowania negatywnych czynników wpływających na jego humor. Można także dowolnie manipulować potrzebami klikając na pasku Higieny, Szczęścia, Energi itp.

W widoku dzielnicy (Ground View) przytrzymaj klawisz [SHIFT] i kliknij na dowolne miejsce by teleportować tam zaznaczonego Sima.

Wpisanie w konsoli:
testingCheatsenabled false
wyłącza działanie trybu Debug Mode.

- -- --- ---- ----- ---- --- -- -

UWAGA:
- Z nawiasów kwadratowych wybieramy jedną z dostępnych możliwości lub wpisujemy określoną informację.
- Nawiasy kwadratowe POMIJAMY PRZY WPISYWANIU kodów w oknie konsoli. Zostały one użyte jedynie jako element oddzielający informację wyboru od właściwego ciągu znaków.
- Klawisz [WINDOWS] znajduje się przeważnie obok [CTRL] i [ALT].
- KODY MOGĄ NIE DZIAŁAĆ Z NIELEGALNĄ WERSJĄ GRY!

Podziel się
oceń
0
1

komentarze (3) | dodaj komentarz

Kamienie szlachetne w The Sims 3

sobota, 20 marca 2010 15:38

Siemka! Mam dla was chyba wszystkie zdjęcia kamieni szlachetnych jakie można spotkać w The Sims 3© oraz przygotowałam dla was gotowe odpowiedzi "Gdzie można je znaleźć?".

 

szmaragd Szmaragd- w lesie koło domu państwa Zadek w SV, na cmentarzu, w katakumbach, w śmieciach, na plaży, przy kamiennym kręgu

diament Diament-przy kamiennym kręgu, na cmentarzu, w katakumbach, na plaży.

niebieski topaz Niebieski topaz-wszędzie.

różowy diament Różowy diament-A ten jest najtrudniej znaleść. Ja znalazłam go tylko w na jakimś niezamieszkanym polu, ale wiem , że można też w śmieciach.

rubin Rubin-w lesie koło domu państwa Zadek w SunsetValley , na cmentarzu, w katakumbach, przy kamiennym kręgu, w śmieciach.

żółty szafir Żółty szafir-można znaleść go w parkach, w katakumbach, na plaży, w śmieciach ;), wszędzie tam gdzie są kamienie.  Ja znajduje je dość często, i jak dla mnie są dość pospolite.

klejnot tęczowy Klejnot tęczowy-ten jest bardzo trudno znaleść. Ja znam tylko 2 sposoby : w katakumbach i w śmieciach.

klejnot przewspaniały Klejnot przewspaniały-przy kamiennym kręgu, w katakumbach, przy lesie koło domu państwa Zadek w SV, przy starej kopalni, w śmieciach

tanzanit Tanzanit-ten kamień jest trudniej znaleść. Ale można go zneleść w katakumbach, śmieciach, przy starej kopalni w SunsetValley, na plaży, w tym lesie przy domu państwa Zadek w SV, przy kamiennym kręgu.

kwarc dymny Kwarc dymny-ten kamień jest dosłownie wszędzie!

 

Wszystkie szlify kamieni szlachetnych:

1. Szlif szmaragdu
2. Szlif Owalny
3. Szlif Gruszkowy
4. Szlif kryształkowy
5. Szlif Markiza
6. Szlif Kryształowej kuli
7. Szlif Brylantowy
8. Szlif Sercowy


Podziel się
oceń
3
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Jak zrobić Ambrozję w The Sims 3

sobota, 03 kwietnia 2010 13:05

1. 10 poziom gotowania i znajomość przepisu "Ambrozja"
2. Ryba śmierci (łowimy na cmentarzu po północy, przynęta - ustniczek, 10 poziom wędkowania, znajomość książki o wędkarstwie, tytuł ryba śmierci i ryba wampirza , jakoś tak)
3. Owoc życia (trudno go zdobyć, szukajcie nasion wyjątkowych, specjalnych.... inaczej nie da rady)

I teraz wystarczy przygotować ją...
    Gdy zje się taką ambrozję pasek życia naszego sima wyzerowuje się czyli np. jeśli Wasz sim ma stać się za kilka dni staruszkiem może zjeść ambrozje i będzie wiudł życie dorosłego od początku. Oczywiście nie musicie martwić się o umiejętności waszego sima, ponieważ one pozostaną nie zmienione.

   A teraz kilka zdjęć jak moja simka Randi zjadła ambrozję i co się stało po jej zjedzeniu(chodzi mi o tę kolorową ''poświatę''


 POWODZENIA!!!

Podziel się
oceń
2
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zdobyć 100 chłopaków w jedną Simową godzinę

niedziela, 04 kwietnia 2010 15:44
Wchodzimy w grę, i klikamy na jakieś otoczenie. Gdy już tam jesteśmy wchodzimy do stworzeń rodzin i robima jakąś dziewczynę "Dorosłą" gdy już ją skończymy robić wiadomo co robimy.
********
Wchodzimy w otoczenie i wpisujemy kod boolProp TestingcheastEnabled true. Gdy już wpisaliśmy kod, kupujemy simce dom, może być też wybudowany przez ciebie. Gdy już mamy dom wprowadzamy tam simkę.
********

Gdy już mamy wprowadzoną simkę budujemy jej podstawowe rzeczy jak "Łóżko, lodówkę, jakieś obrazy fontanny itp". Teraz najważniejsze gdy mam NŻ dzwonimy po "Cygankę swatkę" . Gdy cyganka już przyjdzie witamy ją i klikamy na opcję "Zaproś na randkę w ciemno" ale wcześniej wpisujemy kod "Motherlode". Dajemy jej na wysoka stawkę tylko nie 5 tysięcy, bo nam wyjdzie staruch.
************
Gdy mamy już chłopaka klikamy na niego " Shiftem" i wyskakują nam angielskie wyrazy.
A my akurat szukamy "Make Sim Me Contat!" Gdy już znajdziemy tą opcje klikamy 10 razy na tą opcje i mamy 100 na 100 kontakt. Teraz dajemy żeby simka pocałowała sima w dłoń i idziemy dalej. Teraz nasze simy muszą zrobić "Bara-Bara" i mamy Świetną lub Randkę marzeń. Klikamy na "Zakończ randkę" i pożegnaj się, i koniec potem sim nam przyniesię prezent.

I tak robimy po kilka razy.

Myślę że przyda wam się poradnik. Jest prosty.

Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zrobić pizzerie w The Sims 2 Własny Biznes?

niedziela, 04 kwietnia 2010 15:48
Zalety tego biznesu:
- towar jest za darmo

Wady tego pomysłu:
- pizze, tak samo jak chińszczyznę nie można transportować na parcelę publiczną, więc to cacko można odpalić tylko w domu.


Konkrety:
1) Budujemy duży dom tak aby było miejsce na mieszkanie i restauracje jednocześniej.
2) Budujemy kilka stolików z krzesełkami ( do ozdoby - niestety), bo w praktyce ta cała pizzeria to "sklep z pizzą."
3) Otwieramy Biznes Domowy
4) Zamykamy go na chwilę bo nie mamy towaru
6) Łapiemy za telefon stacjonarny lub komórkę i dzwonimy do "usługi - pizza," ale najpierw kupujemy jakieś stoły na ten towar - szafki źle wyglądają
7) Przyjezdża wóz z pizzą - gostek jeszcze nie wyszedł. Oczywiście nie mamy zamiaru płacić za pizze - musimy ją więc ukraść, a potem sprzedać - serio!

Jak to zrobić:
Kiedy ta landara podjechała pod Twoją posesje wejdź do trybu budowania, podjedź kursorem najbliżej jak się da w stronę bagażnika i łapką podnieś pizzę. Następnie postaw ją na blacie lub stole - ale nie jedz jej. Gostek lub gostka będą się kręcić bez celu a następnie odjadą. I robimy tak kolejny raz, aż zdobędziemy np. 10 pizz. Trzeba pamiętać że pizze trzeba chwycić wtedy kiedy ten gostek jeszcze nie wyszedł z auta, bo jeśli już wyszedł to może się okazać, że "Ten obiekt jest używany."

8) Układamy pizzę na blacie i wydzielamy ją jako towar na sprzedaż.
9) Ustalamy WŁASNĄ cenę ( tą, którą daje komputer (najwyżej 4 simoleony jest "niewystarczająca") powiedzmy 80 dolarów za pizzę.

I biznes jst czynny...

10) Jak każdy wie po pewnym czasie towar się kończy i po pizzy zostaje taka biała plakietka i znów trzeba przywozić pizze - nie prawda, wystarczy kliknąć na białą plakietke i "Uzupełnij towar" i chwilę później znów na stole będzie leżeć pizza na sprzedaż. Za przywiezienie towaru z hurtowni płacimy jedynie 0 więc ten biznes naprawde się opłaca
Podziel się
oceń
2
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Jak mieć ponad 8 Simsów w rodzinie i 6 zwierzaków?

niedziela, 04 kwietnia 2010 15:50
Tworzenie userstartup.cheat
1. Wchodzimy do folderu [domyślnie] Moje Dokumenty\EA Games\The Sims 2\Config
2. Tworzymy nowy dokument tekstowy [txt] Koniecznie za pomoca Notatnika!
3. Nazywamy go userstartup.cheat
4. Otwieramy go i wpisujemy :
uintProp maxTotalSims 40
uintProp maxTotalHumans 20
uintProp maxTotalPets 20
Przy czym w totalhumans wpisujemy max. liczbę simów np. 20
w totalpets max. liczbę zwiecząt, a
w totalsims max. liczbe wszystkich członków rodziny [zwierzaki+simy]
5. Zapisujemy zmiany w pliku.

Instalacja mod'a
1. Tu ściągamy mod.
2. Wkładamy go po rozpakowaniu do folderu [domyślenie] Moje Dokumenty\EA Games\The Sims 2\Downloads
3. Uruchamiamy grę i mozemy teraz adoptowac tyle zwierzaków ile sobie sami ustawiliśmy [przy wierszu totalpets, prawdopodobnie mozemy adoptowac do 25 zwierzaków]


Chociaż dom jest teoretycznie przepełniony
• Simy mogą miec dzieci.
• Simy mogą adoptowac dzieci.
• Mozemy zaproponowac wprowadzenie się innym simom.
• Zwierzaki mogą być adoptowane, kupowane i wprowadzane do domów poprzez opcje „łączenia domów”
• Zwierzaki mogą miec młode.
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Spis zaklęć w The Sims 2

niedziela, 04 kwietnia 2010 15:56
Oto spis zaklęć z gry: tych Neutralnych i Dobrych. Może komuś się przyda :P
1. Dobre:
-Benemoodus Simae: poprawia humor;
-Creatum Insecto Volucris: przywołuje robaczki świętojańskie (tj. świetliki);
-Exflammo: gasi pożar;
-Remedis Simae: uzdrawia Sima;
-Beautificus Locus: świeci słońce;
-Compello Acceptus: inny Sim 'akceptuje' Twojego, tzn. drugi Sim robi się milszy;
-Apello Servantus: sługa (przezroczysty), który sprząta;
-Benemoodus Populus: Simowie z całej parceli zapominają wrogie relacje;
-Mactoamicus: poprawia związek z Twoim Simem;
-Expello Mortis: Śmierć cofa swe wyroki, nie zabierając martwego.
2. Neutralne:
-Aqua Deletus: usuwa wodę z kałuż;
-Cleanius Corpus: podnosi higienę Sima;
-Folium Deletus: usuwa liście z ogródka;
-Corpus Athleticus: Sim chudnie;
-Corpus Fleshicus: Sim grubnie;
-Megivestigium: przenoszenie z miejsca na miejsce (nie wymaga żadnych składników!);
-Creatum Nutrimens: pojawia się jedzenie na tacy;
-Expello Simae: znika wybrany Sim;
-Apello Cattus Amicus: pojawia się kot-chowaniec;
-Puromagus: usuwa wszystkie czary z parceli;
-Apello Simae: przywołuje wybranego Sima;
-Magus Mutiato: wybranego Sima można uczyć Magii (Sim staje się magiczny);
-Tempus Interruptos: czas na chwilę staje (prócz Simów magicznych i ich chowańców, oraz przezroczystej służby :] )

Podziel się
oceń
2
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Granie z kodami bez ich wpisywania w The Sims 2

niedziela, 04 kwietnia 2010 15:58
Wykonanie tego poradnika ma dobre strony, ponieważ jeżeli komuś nie działa boolProp testingCheatsEnabled true, to dzięki temu będzie on chodził.

Potrzebne są:

1. Program Notatnik.

2. [no i oczywiście] Gra The Sims 2.
 

Wykonanie:

1. Przechodzimy do folderu: „Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Config” i uruchamiamy plik „userStartup.cheat” w Notatniku, albo go tworzymy jeśli nie mamy.

2. Wpisujemy kody, które używamy (np.: boolProp testingCheatsEnabled true). Odstępy robimy Enterem, bez przecinków ani kropek.

3. Zapisujemy i możemy cieszyć się grą z kodami bez ich wpisywania.

 Ktoś skorzystał? :)
Podziel się
oceń
1
1

komentarze (0) | dodaj komentarz

Zaklinanie węży w The Sims 3 Wymarzone Podróże

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:23
Żeby zaklinać węża, naszemu simowi przyda się kosz i wąż oczywiście ;D Kosz razem z wężem można kupić na targu w Egipcie. Potem tylko klikamy na nim, w wyposażeniu sima i wybieramy opcje, 'zaklinaj węża'.
Gdy nasz sim jest jeszcze początkujący, może zdarzyć się tak, że  wąż ukąsi go, ale to nie ma żadnych poważnych konsekwencji (niestety xD), prócz nastrójnika. Im wiecej czasu nasz sim poświęca na doskonalenie tej umiejętności, tym jest w tym lepszy. Ma wtedy taż szanse na 'wężowy pocałunek'. Polega to na tym że zahipnotyzowany wąż całuje sima w usta ;) Sim ma wtedy nastrójnik 'wężowy pocałunek' , i opcje zaklinania kobry królewskiej.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Tajemnicze Pany Gnomy w The Sims 3 Wymarzone Podróże

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:27
Razem z dodatkiem The Sims 3 Wymarzone Podróże, w grze pojawiły sie nowe rodzaje Tajemniczych Panów Gnomów. Można je zdobyć rozgrywając okazje na wakacjach simów, lub tez rozsiewaczem przedmiotów.
  W Chinach mozecie znaleść Magicznego Gnoma Mistrza Manchu  (czy jakoś tak).
 

W Egipcie  Magicznego Gnoma Sułtana Sama.



We Francji Gnoma - Napoleona  (zapomniałam jak się nazywał.) ;D



One maja różne nazwy, dlatego wsze gnomy moga nazywać sie inaczej.


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Jak dodać ducha do rodziny w The Sims 3 Wymarzone Podróże

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:30
Żeby dodać ducha do rodzinki, nasz sim musi mieć specjalną okazje. Żeby dostać taką okazję sim musi przyjaźnić się ze zmarłym, lub zaprzyjaźnić się z duchem. Kiedy nasz sim  dostanie taką okazję, musimy włożyć nagrobek/urnę ducha którego chcemy dodać do rodziny do wyposażenia naszego sima.  Potem idziemy do Ośrodka Naukowego wypełnić okazję. Następnie duch pojawi się na panelu rodziny, jak inni członkowie rodziny. 
Jeśli jednak znudzi nam się taki duch, zawsze możemy kliknąć na jego grób który będzie miał w swoim wyposażeniu, i wybrać opcję 'Powróć w Zaświaty' czy jakoś tak ;)
Czasem taka okazja pojawia się bardzo rzadko, dlatego polecam mój sposób:
1. Wpisujemy testingcheatsenabled true
2. Klikamy na skrzynkę pocztową z wciśniętym shiftem, wybieramy 'Chcę znać wszystkich'
3. Zmieniamy relacje sima z wszystkimi emerytami na najlepszego przyjaciela
4. Czekamy aż któryś z nich umrze.
 Najlepiej powtorzyć tą operacje  z wszystkimi członkami rodziny, ja tak zrobiłam i kiedy paru z nich zmarło, prawie wszyscy w rodzinie dostawali te okazje. Potem tylko bierzemy nagrobek wybranego ducha.

Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak zrobić pogrzeb w The Sims 3

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:33
W the Sims 3 możemy urządzać pogrzeby. Nie są one jednak takie, jak pogrzeby w rzeczywistości.
Polegają na tym, że nasi simowie, kiedy w rodzinie jest jakiś staruszek, mogą zaprosić swoich znajomych na pogrzeb. Wtedy zaproszeni goście, będą bawić się jak na każdej innej imprezie, i czekać , aż jakiś sim umrze.
Kiedy na przyjęciu nie umrze żaden sim, po pogrzebie dostaniemy komunikat, że przyjęcie jest nieudane, bo nikt na nim nie umarł ;D.
Jeśli koniecznie chcemy , żeby pogrzeb był udany, możemy zabić jakiegoś staruszka za pomocą kodu boolprop testingCheatsenabled true.  Wystarczy kliknąć na nim z wciśniętym shiftem i wybrac opcjię, wywołaj zmianę wieku.

Podziel się
oceń
2
2

komentarze (2) | dodaj komentarz

Rodzaje nagrobków w The Sims 3

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:35

Na pewno już zauważyliście, że w The Sims 3 można mieć różne kształty i kolory nagrobków. Kształt nagrobka zależy od ilości punktów szczęścia życiowego, które zgromadził przez całe życie sim. :
 - Zwykły nagrobek: 0-100000  punktów szczęścia życiowego.
- Nagrobek jak z The Sims 2: 100000-150000  punktów szczęścia życiowego.
- Obelisk: powyżej 150000 punktów szczęścia życiowego.
Kolor zależy od tego jak zginął sim:
~ biały-ze starości
~ żółty- porażenie prądem
~ niebieski - utonięcie
~ pomarańczowy - spłonięcie
~ czerwony/różowy- śmierć z głodu

~ szarobrązowy - śmierć z powodu klatwy mumi.
Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak złowić Rybę Śmierci w The Sims 3

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:37

Wielu z was pewnie ciekawi jak złowić rybę śmierci. Musimy mieć bardzo wysoki poziom wędkowania. Należy też przeczytać książke o rybie wampirzej i rybie śmierci. (tak na marginesie: rybe wampirzą łowimy na czosnek w jeziorku przy cmentarzu w SunsetValley, w Riverview chyba tam gdzie zakaz łowienia). Ale ten krok możecie pominąć bo przecież ja wam moge powiedzieć na co ją łowić. No więc łowimy ją na Ustniczka, którego można złowić  w słonej lub słodkiej wodzie na przynęte : homar/sum wąsaty. Jak już mamy ok. 10 ustniczków to bierzemy  naszego sima i idziemy ok 22 na cmentarz w Sunset, bądź do tego stawu z zakazem łowienia w Riverview. Czekamy do północy i zaczynamy łowić. Ryb Śmierci pojawia się tylko od północy do ok 3-5 godziny.  I to już wszystko! Proste nie? ;-)



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Sztuki walki w The Sims 3 Wymarzone Podróże

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:39
Nasz sim może nauczyś się sztuk walki podróżując do Chin. Jesli chce trenować tę umiejętność różnież w domu, musi kupić na targu w Shang Simla specjalny przyrząd do treningu i łamacz desek. W miare jak nasz sim uczy sie sztuk walki dostaje kolejne pasy, symbolizujące jego stopień wtajemniczenia ;D

1. Pas Biały od 1 poziomu
2. Pas Żółty od 2 poziomu
3. Pas Pomarańczowy od 3 poziomu
4. Pas Zielony od 4 poziomu
5. Pas Niebieski od 6 poziomu
6. Pas Brązowy od 8 poziomu
7. Pas Czarny od 9 poziomu

Od poziomu 2  odblokowana jest opcja treningu z łamaczem desek. Przy rozbijaniu bloków z kosmicznej skały, na około pojawiają cię kamienie i minerały ;D  Trzeba jednak uważać, bo sim który nie ma jeszcze wystarczających umiejętność może przy rozbijaniu desek i bloków  skaleczyć się w ręke. Otrzyma wtedy negatywny nastrójnik.
Od 3 poziomu simowie mogą przeprowadzać sparingi z innymi. 
Od poziomu 5 nasz sim może medytować. Kiedy długo medytuje , zaczyna unosić sie w powietrzu, i moze się teleportować.  Otacza go też wtedy zielonkawa otoczka. ;)
Od poziomu 7 może trenować innych simów, co znacznie przyspiesza ich nauke.
Kiedy nasz sim osiągnie poziom 10, zostaje ninja ;P

Gry nasz sim jest w Chinach, może wziąść udział w Wielkim Turnieju. Musi najpierw przez telefon wyzwać na pojedynek przydzielonego mu przeciwnika. Potem ten sim go odwiedzi, i beda mogli przeprowadzić sparing punktowany. Im więcej zwycięstw takich sparingach, tym większa ranga turniejowa naszego sima, i tak od 1  do 5.  Kiedy nasz sim ma 5 range turniejowa jest Wielkim Mistrzem ;D

W rozwijaniu tej umiejętność pomaga cecha zdyscyplinowany ;D


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Strajk w The Sims 3

niedziela, 04 kwietnia 2010 21:41
Czasem pod ratuszem urządzane są strajki, jednak świat naszych simów to bardzo spkojne miejsce, dlatego zdarzają się dość rzadko. Ja miałam taki strajk tylko raz, i moja simka miała opcje 'Dołącz'. Nie wiem przez co strajkowali. Czytałam gdzieś że można taki strajk wywołać po zwiedzeniu ratusza, ale to jeszcze nie sprawdzone.  

Podziel się
oceń
2
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Choroby w The Sims 2 i 3

poniedziałek, 05 kwietnia 2010 7:58
;-(Przeziębienie
* Symptomy: Kaszel i kichanie.
* Źródło: 1% szansy zarażenia jeśli Sim chodzi do szkoły/pracy.
* Możliwość zarażenia: Wysoka.
* Skutki śmiertelne: Nie, jeśli jest wyleczone i nie przeobrazi się w zapalenie płuc.

Grypa
* Symptomy: Kaszel i biegunka.
* Źródło: 5% szansy jeśli są karaluchy w domu.
* Możliwość zarażenia: Wysoka.
* Skutki śmiertelne: Tak.

Zapalenie płuc
* Symptomy: Kaszel i duże zmęczenie.
* Źródło: Niewyleczenie grypy, przeziębienia.
* Możliwość zarażenia: Niska.
* Skutki śmiertelne: Tak.

Zatrucie pokarmowe
* Symptomy: Mdłości i duże zmęczenie.
* Źródło: 5% gdy jedzenie jest zepsute.
* Możliwość zarażenia: Brak.
* Skutki śmiertelne: Tak.

Infekcja wirusowa
* Symptomy: Dwa przypadkowe symptomy.
* Źródło: Kontakt z zarażoną osobą.
* Możliwość zarażenia: Wysoka.
* Skutki śmiertelne: Tak.

Poranne nudności
* Symptomy: Mdłości i duże zmęczenie.
* Źródło: Pierwszy dzień ciąży.
* Możliwość zarażenia: Brak.
* Skutki śmiertelne: Nie.



To jest takie straszne!!! Jeszcze 4 notki i blog będzie na fula! Można mieć na blogu tylko 50 postów, ani jerdnego więcej! Ja już wyczerpałam 46... przez te ostatnie notki będę pisała ciekawe rzeczy! Obiecuję...
Podziel się
oceń
1
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Jak ożenić się z przyjacielem od kołyski?

niedziela, 11 kwietnia 2010 16:48


1. Na początek wchodzimy w tworzenie rodziny
2.Robimy 2 rodziców i 2 małych dzieci
3.W powiązaniach łączymy któregoś rodzica z 1 dzieckiem, a 2 z 2 dzieckiem, tak żeby rodzice byli wspólokatorami.
4.Zaprzyjaźniamy dzieci, gdy będą dziećmi też się coraz bardziej zaprzyjaźniamy, a gdy są nastolatkami robimy im randkę i staramy się, aby w krótkim czasie dojść do opcji ,,pocałuj" , ,,pierwszy pocałunek". Potem dajemy ,,zaproponuj" ,,stała sympatia". Teraz są chłopakiem i dziewczyną.
5.Gdy oboje są dorośli, robimy randkę i dajemy ,,zaproponuj" ,,oświadczyny".
6. Kupujemy weselny łuk.
7. Klikamy na telefon i wybieramy opcję ,,urządź przyjęcie" , ,,wesele".
8.Ustalamy liczbę gości.
9.Gdy goście przyjdą, klikamy na łuk i wybieramy opcję ,,weź ślub"
Teraz Simowie będą parą!

UŁATWIENIE:
Aby przejść szybko przez etapy dorastania, wpisujemy kod ,,boolprop testingCheatsenabled true" i klikając na Sima Shiftem wybieramy opcję ,,set to birthday". Klikamy na Simsa i wybieramy opcję ,,dorośnij"

Aby zrobić ,,szybki ślub" , zaraz po zaręczeniu wybieramy opcję ,,zaproponuj" ,,małżeństwo"


Jeżeli Sim zaprzyjaźnił się z innym Simem, z którym chce na starość się ożenić, wpisujemy kod  ,,boolprop testingCheatsenabled true"
i wybieramy na tym ,,innym" Simie opcję (Shiftem) ,,make scelbete" i Shiftem ,,set to birthday" , co spowoduje że urośnie. Potem ,,make unscelbete" i możemy iść na randkę.


Mam nadzieję, że pomogłam, jakby coś nie było jasne, to pisać na jossie7@wp.pl


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Ostatni wpis

wtorek, 22 czerwca 2010 20:36

Niestety...nadeszła ta okropna chwila... więcej wpisów nie zmieści się na blogu. Fajnie się z wami pracowało. Jeżeli ktoś chciałby założyć własny blog ( kontynuacja mojego) , to niech pisze na jossie7@wp.pl , lub na gg. 6231992 , a ja mu udzielę możliwości kopiowania wpisów z tego bloga. Papa..


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Eureka!

niedziela, 25 lipca 2010 16:12
Ludzie! Właśnie się dowiedziałam, że mogę pisać więcej notek! Ile chcę! Zrozumiałam to źle: uwaga-cytuję: ,,Na  stronie mieści się 50 postów" . Zrozumiałam, że na jednym blogu, a chodziło o kartkę! Teraz, w notkach znajdziecie odpowiedzi na wasze e-maile i komentarze. Przysyłajcie ich więcej! Jestem wolna!!!

e-mail: jossie7@wp.pl, a komentarze z pytaniami piszcie pod tym pod tą notką
Jossie!
Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Prośba Luli

wtorek, 27 lipca 2010 15:44
Cytuję: Hei! Twoje porady są naprawdę przydatne! Wiesz... Chciałabym więcej kodów doo gry The Sims 2... Mogłabyś dodać? Bardzo proszę i pozdrawiam!

Lula, komentował/a wpis : Informacja

Lula chciał/a więcej kodów do The Sims 2, więc dam więcej:

autoPatch-on- aktywuje AutoUpdate


autoPatch-off-wyłącza AutoUpdatedeleteAllCharacters- usuwasz wszystkich simów! (użyj w widoku sąsiedztwa).

 
Vsync on -zwiększasz efekty świetlne

 
Vsync off -zmniejszasz efekty świetlne

 
temperate- zmieniasz otoczenie z pustynnego na umiarkowane (użyj w widoku sąsiedztwa).


boolprop displayNeighborhoodRoads false- pozbywasz się skał i wież


boolprop displayNeighborhoodRoads false- pozbywasz się dróg


boolprop displayNeighborhoodFlora false- usuwasz wszelką roślinność z sąsiedztwa


boolprop displayNeigborhoodWater false- usuwasz wodę z sąsiedztwa


boolprop allObjectLightsOn true- przedmioty będą teraz ciągle podświetlone


boolprop displayLookAtBoxes true- widzisz, na co patrzy wybrany sim


AspirationLevel # - zmienia poziom aspiracji twojego sima.


AspirationPoints # - w trybie nagród ustawia ilość punktów aspiracji.


IntProp maxNumOfVisitingSims # - daje możliwość zaproszenia na przyjęcie wskazanej liczby gości.


maxmotives- wszystkie potrzeby ( oprócz ,,wystroju") są ustabilizowane


SetHour # - zmienia godzinę w świecie gry.


Stretchskeleton # - daje możliwość stworzenia simów wyższych lub niższych od normalnych.


Sorki, niektóre kody mogą się powtarzać i że jest ich mało, ale uwieżcie! Nie tak łatwo jest mi przypomnieć sobie więcej kodów, więc tyle musi wystarczyć... To była prośba Luli


Podziel się
oceń
2
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

środa, 20 sierpnia 2014

Licznik odwiedzin:  44 758  

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
    010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

O moim bloogu

Wszystko o grze The Sims i jej możliwościach ,śmieszne wpadki i wypadki Simsów, oraz rady

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 44758

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Tech

Bloog.pl